Hejdå Finland ..... Hej Portugal och Spanien

Fick världens överraskning när jag kom hem idag. Jag hann bara in i mitt rum åså ser jag när Paki kommer in. Jag blev jätte glad eftersom jag egentligen inte skulle få se honom före påsken, men nu hann vi mysa massor innan jag sticker till Portugal. <3

Just nu lever jag i extas. Har packat väskan färdigt nu så nu är det bara att vänta.... Kan seriöst inte ens tänka tanken att jag imorgon flyger med flygplan för första gången och dessutom får resa till Portugal. Nervositeten stiger för varje timme som går och jag undrar verkligen hur det kommer att gå med sömnen i natt, men nu skall jag iaf försöka måla naglaran i glada sommarfärger och sedan Chilla massvis så jag orkar med den efterlängtad morgondagen.

P.S eftersom det inte gick något direkt flyg till Portugal så måste vi även sova en natt i spanien. Men vem klagar på det? inte jag iaf. Får ju uppleva två länder på min första utomlands resa så bättre kan det ju inte bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0