210211

Idag har vi startat projektveckan i gymnasiet . Jag jobbar med Fanny och Louise om bland annat olika severdheter och om portugal idag. Har ändå knappt gjort något idag i skolan. Jag har nördat gold miner och spelat betapet med Lolle. Det har varit de två höjpunkterna med dagen. Ikväll så blev det bara chill kväll vid Jeanette med pidron, saft och sminkbeställningar som inte funkade. Nu pratar jag med min älskade pojkvän i telefon och skall väl snart ta natten. Imorgon är en ny dag med nya utmaningar.



Kommentarer
Postat av: emelie

E.L.F smink? :)

2011-02-22 @ 16:40:54
URL: http://emelieidadelina.blogg.se/
Postat av: Lina

Jo he va e :)

2011-02-22 @ 17:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0