Stan

Slutade klockan halv ett idag för att åka och göra ett pass. Tog även ett passfoto före jag skulle fylla i alla blanketter. Nu undrar jag en sak, finns det faktiskt någon som ser bra ut på passfoton? Jag menar man får inte ens flina lite. Fulare foton finns inte, eller iaf inte på mejj.


Efteråt for jag in till stan för att fördriva tiden tills Ida, Fanny och Jeanette kom in dit. Köpte några ansiktsmasker och en alla <3 dag present till Paki. Åt även på Koti pizza innan vi gick för att dansa.
Köpte även en kipinä tröjja men den var en aning för stor men jag tror inte att man kan byta dem så jag får väl nöja mig med den. Idag började vi på en ny dansserie och jag kan inget annat säga än att fy fan va kul det är att dansa där. Är skit glad över att jag bytte till House för det är så mycket roligare och det är även tyngre så det blir även som en träning, vilket bara är bra.

  1. Imorgon har jag psykologi förhör
  2. Har inte läst något ännu
  3. Är mycket mera att läsa på än vad jag trodde
  4. Wish me luck



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0