A Little Piece Of...

LÖRDAG
Gårdagen började med kalasha cup. När vi tyckte att vi hade sett nog med fotboll så åkte vi till min kära vän Fanny. Där beställde vi hem Pizza och njöt av en kall cider. Därefter bar det iväg in till stan med taxi för att checka in läget på vasa rock festival. Mycket folk var det men inte så många som man egentligen kände. Därför bestämde vi oss för att joina Viktor och Jens i bilen. Det blev en massa rundkörande i stan och en tur till ett hemmafest i malax som slutade med en söndrig vinflaska och en massa skratt. Till sist men inte minst bestämde vi oss för att åka till abc på nattmat.
.
Fannys bild

SÖNDAG
Denna söndag har jag Faktiskt inte gjort något allas. Tänkte att jag skulle klippa gräset men sparar det tills imorgon eftersom jag är så trött. Istället så kommer några säktingar hit på kaffe, och så funderar jag på att måla till ett nytt mönster på naglarana, läste just en ny nagelblogg som fick min inspiration att flöda så då borde jag kanske passa på.

Kommentarer
Postat av: Nailartgallery

Fin blogg :)

2011-07-17 @ 19:07:03
URL: http://nailartgallery.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack detsamma :)

2011-07-17 @ 21:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0