Helgen

Fredag: Detta var den bästa dag som jag haft på länge. När jag kom till Paki så hade han gjort pizza till mig som var hjärtformad med ett L i mitten. Efteråt så fick jag hallon cheescake och sedan så bara myste vi. Så härlig fredag!

Lördag: På lördagen gjorde vi faktiskt inte alls mycket. Paki skruvade ihop några lådor och hjälpte till med badrumsbygget medan jag läste bloggar och sånt. Vi var även en sväng via Bollhallen och tittade på fotbollsmatch med Några andra. Senare på kvällen blev det kvällspromenad och film.

Söndag: Även på söndagen har vi varit ute och gått. På senaste tiden har det nästan blivit en rutin att på ut på en promenad. Varje helg har vi varit ute flera gånger. Senare så beställde vi hem mat från j&p och bara chillade med film resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0