moves like jagger

Det är helt otroligt att jag har läsare kvar så dålig som jag har varit att uppdatera.
Skulle behöva göra tidsintsällda inlägg till helgen men det är också jobbigt.
Nu under veckan så skall jag iaf skärpa mig, Det lovar jag!
.
Har iaf spenderat hela helgen i närpes hos min pojkvän.
Fredagen blev det mest chillkväll med film.
lördagen så var det meningen att vi skulle till fagerö men när man tittade ut genom fönstret så såg man att vädret inte riktigt var det bästa, Och kallt var det också, uschdå! Såå förfest blev det hos paki men även denna kväll slutade med film.
Idag däremot har vi varit riktigt aktiva. Vi var och spelade tennis vilket jag kan säga är väldigt tungt när man väl tar i, egentligen var väl det det ända aktiva vi gjorde för därefter belöndade vi oss med pizza på casa.

Hade super ångest när jag kom hem idag för att vi har hissa prov imorgon och orkar inte läsa. Som tur va så upptäckte jag att jag har en håltimme imorgon före provet, så tror jag skall lägga mig ner i lugn och ro nu och ta i tu med historian imorgon.
Tack och Gonatt.
.
Man kan ju inget annat än älska höstvädret, Nu regnar det igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0