JAG VILL INTE GÅ TILL TANDLÄKAREN

Om jag skulle nämna något som jag verkligen inte tycker om att göra i denna värld, så skulle jag definitivt nämna ''att gå till tandläkaren''. Idag steg jag upp 8 och klockan 9 satt jag i tandläkarstolen med minst 5 olika verktyg i munnen och en störande tandläkare som frågar... använder du tandtråd? Sommarjobbar du? Hur i piip skall jag kunna svara när du har din händer i min mun? har aldrig förstått det där.
 
Nåjaa halva munnen har de bedövat på mig också så i flera timmar har jag inte kunnat röra halva munnen för muskeln har varit bedövad. Lespar nästan när jag pratar och om jag vill dricka vatten så åker vattnet ut tillbaka igenom ena mungipan.
 Vilken underbar dag!
 

Nu skall jag bara ligga i sängen, läsa finska sagoböcker och tycka synd om mig själv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0