FRISSAN

Igår var jag till frissan för att klippa mig och göra slingor. Resultatet får ni se någon gång nästa vecka eftersom jag inte är 100% nöjd ännu. Slingorna och färgen blev nog bra men det är inte klippt som kag brukar ha det så därför tycker jag att det ser för ******* ut.  Nästa vecka skall det fixas och då hoppas jag att det blir riktigt bra.
.
Det allra värsta med att gå till frisörer är när man absolut inte vill klippa håret men vet att man måste. Därför blir jag nästan alltid besviken när jag har klippt mig för att det blev så mycket kortare än man hade förut. Iaf känns det så.
.

Kommentarer
Postat av: Julia

man måst bara hitt rätt frissa som passar en sjölv så var e no bra å man var allti nöjd :)

2012-01-25 @ 15:35:54
URL: http://juliaadele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0