DE SENASTE DAGARNA

Har inte hänt så super mycket de senaste dagarna men lite granna iaf.
Förra veckans torsdag så överraskade vi jeanette med lite födelsedagsfirande. Vi kidnappade henne till campingen där vi bjöd henne på en öl. Senare tog vi båten ut till Strömfors villa där vi grillade korv och åt gått. Vi gick även i bastun och bara hade det mysigt sådär en random torsdag.
 
Sen blev det helg och de flesta av kompisarna drog på krogen. Jag spenderade hela helgen med min pojkvän. Blev en ganska chill helg denna helgen med mycket film tittande. På lördagen var vi i alla fall till Vasa för att shoppa. Åt på Rax och hann även vara och hälsa på i broshans lägenhet. Det var väl min helg i kort och gått.
 
Denna vecka har jag jobbat en dag på Sale och hunnit börja jobba på Hultholm. 
Imorgon är jag LEDIG. Skall bli så oerhört skönt med en chill dag. På fredag börjar jag även först klockan 10 så nu känns allt riktigt tipp topp.
 
Bilder från torsdagen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0