BACK ON TRACK

Har haft fullt upp med skola och allmöjligt den senaste veckan så bloggningen har fått stå åt sidan ett tag.
Men nu är jag ''back on track''. Har fortfarande fullt upp denna vecka, speciellt med skolan men skall nog bättra mig nu efter att jag haft en liten bloggpaus.

Idag är en lite bättre dag. För det första fick jag tillbaka min efterlängtade dator och för det andra så hade tvåorna möte idag om Abi kryssningen nästa år. Lite om pengar och sånt. Längtar som tusan och det kommer bli super kul.



Kommentarer
Postat av: Militärin

Ska et ut i kriije tå et har e kamofliera haschklie ?

2012-03-27 @ 16:02:30
Postat av: Lina

jajjamensan!

2012-03-27 @ 16:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0