HINNER INTE MED

Så var första skolveckan slut. Infon har bara strömmat in denna vecka och jag har glömt bort nästan allt som sagts. Bra start där Lina!! Nåjaa denna vecka har varit fullproppad med evenemang och så kommer det även att se ut en tid framöver tror jag. Har bara hunnit hem och äta så har jag stuckit iväg ut på nya äventyr. Här kommer en snabb summering av skolveckan.
 
TISDAG: Skolstart vid åbo akademi, info, klassträff och så fick vi träffa våra snälla tutorer. På kvällen bar det iväg på ollis tisdag för att bekanta sig med de nya ansiktena.
 
ONSDAG: Skoldag nr 2, halarprovning och mera info. Back to school på leipis på kvällen. roligt roligt...
 
TORSDAG: Skoldag nr 3, på pizza me mia. sedan blev det stadsrundvandring med klassen där vi gick till olika stationer och lekte massvis av lekar. Efteråt blev det chill på skolan och ännu mera lekar med de resterande ettorna.
 
FREDAG: skola till klockan 11 LYX, och ikväll fick de som ville komma och spela minigolf också men tror jag skippar det och åker på möbelshopping med mamma istället. Nästa vecka blir det ännu mera roligeheter.
 
Lånade en bild av thanh också från Back to school. Taack!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

TACK. Meeera mera!

2013-08-31 @ 15:21:28
URL: http://esiah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0