HELGEN

Fredags kvällen var dock inte lika trevlig som balen. Under dagens lopp fick jag veta att jag har mykoplasma så då började jag ta antibiotika. När jag kom hem från balen var jag knallröd i ansiktet och det kändes som att jag hade blivit solbränd. Detta var tydligen en allergisk reaktion av antibiotikan så fick åka till akuten för att få medicin och en ny antibiotika kur. Som tur va så gick det om ganska bra tills lördagen,
 
I lördags var vi nämligen på Böle revyn. Den var faktiskt bra tycker jag, Såklart hade den sina upp och nedgångar men överlag var den bra. Efteråt hämtade vi upp Jannica. Kvällen spenderades hos Jonas och ut i bil. Hade en väldigt rolig kväll !
 
 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0