OLLISTISDAG OCH ANNAT ROLIGT

Igår drog jag Ida och Adine iväg på ollistisdag. klockan 6 kom vi dit och klockan 2 kom vi hem. Blev en sisådär 8 timmar på ollis, Vadå trött? nåjaa roligt var det iaf och Ida skulle visa på sina bartender skills och beställde shottar och drinkar i massor åt oss som inte ens bartendrarna själva visste vad det var. Jäkligt gott var det iaf så hon kan nog sin sak! Dansade gjorde vi också så fötterna blev riktigt förstörda...
 
Här får ni en mysig bild från provinssi rock med andra Ida, bara för att jag saknar dig en aning där borta bland kängururna just nu.
 
Idag åkte jag till skolan kl 12 och träffade klassen en stund. Planeringar och förberedelser inför gulis intagningen stod på schemat. Längtar riktigt tills måndag och tror att detta kommer bli askul. Senare på dagen åkte jag och Mia på en cykeltur i stan för att spana in novia gulisarna. Ikväll har jag städat hela lägenheten, riktigt stolt över mig själv och nu blir det filmmys.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0