TODAY

Idag blev det skola till klockan 12. Chilldag som vanligt denna period.
Klockan 1 kom fanny till mig och vi åkte ner till stranden för att fotografera lite. Jag vill nämligen uppdatera min blogg med bland annat en ny header.
.
När det hade gått cirka en timme så såg vi en orm i diket vid en väg, blev såklart skiträdda och tyckte vi var färdiga med fotograferingen.... Bilder får ni se senare eftersom jag inte fått dem av fanny ännu.
.
När vi var färdiga ringde vi till Jeanette och tvingade med henne till ''boden'' för att äta glass och njuta av solen. Där satt vi nog en bra stund och bara pratade om allt möjligt och hade det skönt.
.
Just nu sitter jag och chillar framför datorn med musik i mina öron och väntar på att maten skall bli färdig.
Ikväll tror jag inte det händer så mycket, tror jag skall försöka göra lite psykologi frågor så jag inte måste vrål plugga på söndag!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0