SÖNDAG OCH SLÄKTKALAS

.
Denna söndag så började med en dunderfrukost. Tonfiskbaguette...
Smakade underbart och var en otroligt bra start på min söndag.
Tyvärr hann jag inte vara hos paki så länge idag, måste hem för att baka och förbereda inför mitt släktkalas här hemma. Jag fyllde ju egentligen den 23 november, men har inte passat med släktkalas föränn nu.
Men men bättre sent än aldrig!
.
I lördags då så hände väl inte så speciellt mycket.
Var till pakis syster sarah och åt lite mat. Kollade en hockeymatch i kylan.
På kvällen fick paki feber men han dunkade in lite burana och så åkte vi ut i bil med basse en sväng.
Och det var väl allt om min lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0