DE LEDIGA DAGARNA

Förra skolveckan var kort eftersom både torsdagen och fredagen innebar lediga dagar. Jag har varit super duper dålig på att ta bilder så därför har jag snattat några av Thanh och Marcus. Tackar och bockar för det.
 
På onsdagen efter skolan stack jag iväg till närpes. Gjorde mig färdig och så åkte vi iväg på självständighetsbal. Där bjöds det på 3 rätters middag, och lite sång. Efteråt tog vi bussen till en lokal för efterfest. I Torsdags blev det en utflykt till vasa på kvällen bara för att vi hade lite att göra. I fredags var vi lite mer påhittiga och åkte till en grillkåta mitt in i skogen. Där grillade vi och hade det mysit sent in mot natten. Lördagen spenderades i bil. Vi åkte till solf av alla ställen för att checka läget och titta på alla som fryser ihjäl i sina kort korta klänningar. Var även en sväng via bjurbäck. Undrar just hur många timmar jag spenderat i bil dessa dagar. I lördags räknade vi ut att det blev ca 8 timmar vi var ute i bil. Nice and comfortable!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0