VÄRLDENS BÄSTA FÖDELSEDAG

Denna födelsedag levde verkligen upp till mina förväntningar. Kan inte ens sätta ord på hur roligt jag hadde. Att få fira sin 18 års dag med alla sina finaste vänner, pojkvännen och annat härligt folk kan bara inte bli bättre. Synd att man bara fyller 18 en gång. Känns nästan ledsamt när man gått och längtat så länge och nu är dagen med stord D över. Men hur som helst så hade jag en oförglömlig kväll.
 
Började med en låååång 6 timmars skoldag. När den äntligen tog slut tog jag och tjejerna bussen in till stan där vi förståss tog en alko runda bara för att jag kunde köpa något för en gångs skull. Vi gjorde oss färdiga i min snälla brors lägenhet och klädde upp oss i färgglada 80-tals kläder. Därefter kom alla andra och vi spelade spel och förfestade. klockan halv 11 bar det iväg till ollis där resten av kvällen spenderades...
 
Söndagen åt vi pizza och jag städade hela lägenheten medans de 5 pojkarna satt glatt och kollade på tv. Därefter drog vi iväg till närpes och tog en chillkväll.
 
Idag var det då istället släktkalas som gällde. Och mamma hade bakat tårta och lagt ljus i. kändes roligt att få blåsa ut ljus igen som man gjorde på sina barnkalas. 
 
Har dessutom fått superduperfina presenter. Är så otroligt glad över dem, men visar dem senare!
Har snattat bilder av bland annat Ida och thanh så några av bilderna är deras. TACK!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0