LOUISES FÖDELSEDAG

I fredags tog Jag, Fanny och Louise 12: ans buss in till stan. Jag stack iväg till Viktors lägenhet och tog sedan en snabb runda på stan som resulterade i lite nya accesoarer. 
 
 
Klockan 17.00 knackade jag på till Jankes lägenhet där alla skulle samlas före Bowlingen. Presenter utdelades och så förfestade vi lite granna.
 
 
 
 
 
 
Bowlingen var nog ett av det roligaste jag gjort på länge, några strikes fick vi i alla fall,  så dåliga var vi ju inte heller fast flera av oss inte bowlat på länge. De bästa tjejerna, bowling och goda drinkar var absolut en bra kombination!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter Cinema bowlingen gick 18 åringarna och betalade in sig färdigt till UV - partyt, sedan gick vi tillbaka till jankes lägenhet för att ytterligare fira Louise. Denna gång med sangria och en typ av smörgås tårta.
 
 
 
 
Klockan gick och till slut var det krogen som gällde. Då hittade jag som tur var Marcus och Fredrik som jag körde runt med resten av kvällen tills pojkvännen också hade festat klart. Då åkte vi till närpes och jag somnade som en stock efter en underbar dag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0