TVÅ EFTERLÄNGTADE KOFTOR

Det var ett tag sedan sist men har haft ett så pass ointressant liv på sistone att jag inte haft orken till att blogga.
 
Hur som helst så knallar livet på som vanligt skulle jag säga. Har endast två studentskrivningar kvar och två prov denna vecka. Sedan är jag fri som en fågel... eller ja ett litet tag i alla fall tills det hela börjar igen.
Eftersom denna period har varit så oerhört jobbig så belönade mig själv med en underbar pippi kofta och en usa mönstrad kofta från Rut med flera idag. Bara för att göra dagen lite bättre!
 
Pippi koftan var även på rea för endast 23€, medans den t.ex. på nelly kostar 50€, så kunde inte bli nöjdare med mitt köp.
 
           


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

var har du beställt dem ifrån?

2012-09-23 @ 09:39:02
Postat av: Lina

Koftorna har jag beställt från Rut med fleras egna hemsida, rutstore.se tror jag den hette om jag inte minns fel :)

2012-09-23 @ 22:10:52
URL: http://liinaaih.blogg.se
Postat av: Jessica

okej :) betalar man direkt med bankkort?

Svar: ja vi betalade med visa, så en räkning kom i slutet av månaden. :)
Lina Häggdahl

2012-09-26 @ 16:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0