Borta bra men hemma bäst

Gud så skönt det är att vara hemma fast jag kommer att sakna portugal massor, Det är en så underbart fin stad och så underbar natur och underbara människor, Haha fast vissa lite vänligare än andra och vissa en aning perversa, men tänk att man kan hinna med mycket på bara 5 dagar egentligen. Vi har hunnit gå säkert 80 km sammanlagt, Tittat på slott och jätte mäktiga byggnader, Ätit på restauranger som man älskat eller fått ett gott och roligt minne av, Lämnat efter folk i metron eller skickat iväg folk i onödan, Varit livrädda för krullhåriga män med kameror, Solat solat och åter solat, Varit med om åskväder och regn som förstör frisyren när man skall på middag, Varit på en gigantisk fotbollsmatch där hälften av människorna skrek sig hesa, Shoppat loss, men framförallt så har vi skrattat och haft skrattattacker som hela Lissabon måste ha hört, och skaffat oss ett minne för livet och dessutom kommit närmare andra människor än förut. Jag vill definitivt åka till portugal igen för det var ett sånt underbart fint och varmt ställe. Massvis med berg och backar med smala vackra gränder och hus dessutom var det  ca. 30+ grader varmt varje dag. Imorgon skall jag försöka aktivera mig med att ladda upp alla vackra bilder för nu blir det matteprovs läsning....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0