Notd: Palms

Idag har varit en lite annorlunda dag. Det är nämligen inte varje dag ens kompis krockar med en bil. Som tur var så hände inget allvarligt mot vad som hade kunnat hända. Men klart att det blev en chock för henne och alla andra. Och en annan sak, när man skall starta med moppen på morgonen och kanske tänker att man inte orkar knäppa hjälmen för att det händer ändå inget.... Ja exakt så brukar jag tänka eftersom jag gjorde exakt så imorse. Men nu skall jag aldrig sätta mig på mopeden utan att knäppa hjälmen först. För saker kan faktiskt hända när som helst! Det är bevisat efter idag!
.
Men nu till en annan sak.
Gjorde nytt mönster på¨mina naglar idag men jag skall fråga Ida om hon kan ta med sin kamera imorgon så får ni se en ordentlig bild här imorgon. Men här kommer iaf en nytagen cambild.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0