Skolan

Denna dag har känts väldigt lång.
Kan ju bero på att vi bara har haft en håltimme, haha.
Iaf så hade vi håltimme från morgonen så vi var alla ganska trötta och hade dålig humor.
Fick även reda på idag att jag slapp med till kroatien resan i april. Är superglad att jag bytte till kroatien i sista minuten eftersom det inte fanns så stor chans att slippa in till rom. Tycker synd om de som inte slapp dit men verkligen ville.
Nåväl, nu har jag nyss kommit hem från skolan. Skall sitta barnvakt åt syskonen tills mamma kommer hem och sedan så blir det antagligen kaffe hos någon eller så umgås jag bara med mina molpisar.
.
Och eftersom Ida hade med kameran idag så snodde jag några bilder av henne.
Tack sötnos! <3
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0