ONSDAGEN DEN 7 DECEMBER

Denna dag har varit stressig. Skrev kemi prov i skolan som förhoppningsvis gick super!
Efter skolan fixade jag ihop en finska textkompetens, och läste på filosofi förhör.
Klockan 8 släpade jag arschlet till Jeanette för att planera morgondagens knatte power program.
Nu äntligen när klockan närmar sig tio har jag tid att för det första BLOGGA. och för det andra läsa bloggar.
Jepp så såg min härliga dag ut. Men snöar gör det.... eller har gjort? jag vet faktiskt inte längre. Är dessutom för lat för att öppna dörren och se ut.
.
Här kommer lite bilder från gårdagens släktkalas, Det är bara mobilbilder så förvänta er inte bra kvalitet!

.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0