SVAR OM NAGELBITNING

SARAH om NAGELBITNING: Oj va bra tips! Kvann kan man köp hede stop and grow? Å kan du jev na tips på en bra nagelfil? :) je täjde åv glas na bra t.ex


SVAR: Min mamma hade köpt stop and grow åt mig för längesedan och ibland sviker minnet, men hon trodde iaf att det var på ett apotek så kolla in där och fråga efter det. Själv tycker jag endast om MJUKA nagelfilar. De är behagliga åt mina naglar och filar dem riktigt bra. De kan köpas på helt vanliga matavarubutiker men även på ''sminkbutiker'' , fast där kan priset vara en aning dyrare. Har tyvärr ingen erfarenhet av glas filar så kan inte riktigt ge någon beskrivning på hur de funkar. Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Julia

vill bara kommenter att glasfilar e superbra! dessutom e dom bäst å skonsammast fö naglan å man får (men helst int) dra dom fram å tibax tå man filar, he ska man ju annars int gör me vanliga nagelfilar :)

2011-12-03 @ 18:58:06
URL: http://juliaadele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0