Den Femtonde Juni

Om jag riktit skall vara på den ärliga sidan så finns det inte alls något intressant att berätta om mina dagar, iaf inte hittills på denna vecka. Det enda jag gör om dagarna så är att arbeta och sedan åker jag hem. Jag är dessutom så trött efter jobbet så att jag skulle kunna sova hela dagen när jag kommer hem. Det är klart att pengarna sitter j*ävligt bra men det skall ändå bli såå skönt att få lite sommarlov efter mina 4 veckor på Hultholm. Längtar faktiskt en aning.

Nu kom jag även på att mina naglar är helt förstörda när jag har arbetat. Eftersom jag arbetar med händerna så mycket så tycker jag att det är ett hinder att ha långa naglar så dit for dom. Men nu är jag riktigt sugen på att måla någon sommrig färg på mina naglar som piggar upp lite grann.

Just nu har jag dessutom stor bildbrist eftersom jag knappt bär smink om dagarna och bara går runt i slarviga arbetskläder, så därför försvinner suget för fotografering...
men här får ni en nytagen bild!

Kommentarer
Postat av: Paki

Va syöt du je tå du har på de tröjjon miin :)

2011-06-15 @ 20:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0