FÖDELSEDAGSFEST

Förlåt för otroligt dålig uppdatering denna helg, men lördagen var det full rulle från morgon till kväll och igår var jag bara oerhört trött! I lördags så hade Jag, Fanny och Carolina hyrat daltons i molpe för att jaa... fira oss november barn. Jag fyller ju först den 23 november men eftersom Fanny och Carolina redan har fyllt så passade denna helg bra! Klockan 3 i lördags åkte vi ner till daltons för att fixa lite inför kvällen. Efter en timme drog vi allihopa ner till mölle på lite mat. Klockan 7 började folket anlända och det ringde från höger till vänster hela kvällen om mera folk som ville komma. Kort sakt kan man säga att detta var en väldigt händelserik kväll. Den innehöll både bra och dåliga saker men mest galen!!. Och att hyra en lokal är nog inte det bästa som finns kan jag säga. Man har så mycket att ha koll på så man hinner knappt sitta ner. Men hade ändå en super bra kväll med mycket härliga personer. Vi både lekte och dansade så jag är mycket nöjd och jag tyckte vi skötte det bra! Sist men inte minst, TACK för alla presenter! (kommer upp bilder på dem ikväll)
.
.

.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0