Problem eller problem?

Som sakt så färgade jag håret igen i fredags men resultatet är ännu inte bra eftersom jag var tvungen att färga det väldigt mörkt för att få bort det röda från håret, så nu är det Väääldigt Väldigt mörkt, nåjaa få inte en chock när ni ser mig imorgon i skolan säger jag bara. Håret skall iaf färgas imorgon så resultatet blir som jag egentligen ville ha det.

Helgen orkar jag inte berätta så intensivt om eftersom den inte har varit så intressant.
Var till ishallen och titta på när paki hade match på lördagen och hann även vara till tb på lite nattmat.
Annars har häljen mest gått ut på att titta på Prison Break. Först var jag väldigt skeptiskt till denna serie men när man väl har börjat titta så är varje minut så spännande att man sitter och biter och knagar tänderna hela avsnittet, haha. Rekommenderar verkligen prison break!!
.

Kommentarer
Postat av: annapanna

hede va ju jättefiint! :o

2011-09-19 @ 12:43:05
Postat av: Lina

joo men he e ju så mörkt , tihii :)

2011-09-19 @ 17:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0