MÖLLE MAT OCH FEST MED DE BÄSTA

Gårdagen började vid mölle där jag och 13 andra personer åt en dundermiddag. Mätta och belåtna begav vi oss iväg till min vän Ida i malax. Vi började lungt med att spela lite olika spel och bara chilla.
Sedan blev det som det blir på alla fester. Vi dansade loss till bland annat ''stampa med leroy'', Kom på nya härliga moves och bara skakade loss. Vi åt också såklart massor med chips, men i smyg såklart.Till sist men inte minst så hade vi det vanliga tjejsnacket som man har på fester. Tror vi som skulle till molpe hållet var de sista som lämnade festen. Jaaa, så här kul har jag inte haft på länge.
.
Blev en awesome kväll med de nära och kära, klockan halv 5 låg jag äntligen i min egna sköna säng för att vänta på john blund.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0