HELGEN

I FREDAGS så blev det en dag på stan med min pojkvän. Vi shoppade och sedan åt vi på Amarillo.
Kvällen spenderades bara hemma med mys framför en film.
.
.
I LÖRDAGS så blev det fest i töjby ute vid Rasmus villa. Det blev en riktigt mysig och rolig ungefär ''parfest'' med inte så mycket folk. Vi spelade kort och myste framför brasan medan vissa var i bastun, har faktiskt inte haft så rolit på länge. Innan vi åkte hem så for jag och paki ut och körde med jens och Co. vi var en sväng till Nämpnes och in till närpes före vi svängde mot molpe. Det blev en riktigt rolig lördag!
.
.
.
.
I DAG så har vi inte gjort något alls. Jag har iaf gått och blivit super duper förkyld över helgen så jag har bara klagat och mått skit hela dagen. Annars så har vi bakat en kladdkaka idag, det är väl det enda aktiva vi gjort på hela dagen. Paki for just hem också så nu skall jag se på 90210 tills jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0