7 STYCKEN FAKTA OM MIG

Blev utmanad av Fannyy att räkna upp 7 stycken random fakta om mig, So here it is...
.
1. Jag har väldigt väldigt svårt för att bli arg, speciellt när det gäller min pojkvän. När jag skall försöka bli arg så slutar det med att jag skrattar och ler, så det går helt enkelt inte.
.
2. Jag hatar nästan alla soppor som finns. Det finns såklart undantag men det är sällan. Klimpsoppa tycker jag faktiskt om men jag äter bara klimparna då.
.
3. Jag har ett stoooort glep mellan mina två framtänder. Jag har använt tandställning tusen gånger som skulle ha kunnat fixa tänderna till det normala, men envis som jag var så valde jag att ha ett glep istället. Hatade verkligen att ha tandställning så därför blev det som det blev. Egentligen stör jag mig inte så mycket på det heller eftersom jag tycker att jag inte skulle vara mig själv utan det.
.
4. Har stora problem när det kommer till mitt hår. Hatar att vara till frissan och KLIPPA mig. Färga är kul för jag tycker om förändringar men varför måste man klippa håret? I hate it, är nästan aldrig nöjd efter att jag har klippt mig och det tar alltid länge att vänja mig. Men vill man få friskt och långt hår så måste man väl...
.
5. Har fobi för trånga utrymmen speciellt snökojor, de är värst av allt. För någon vecka sedan hade jag och Paki tråkigt så vi byggde en snökoja, jag vågade inte ens gå in i den. Och snötunnlar ussch!!
.
6. Har ett tvångsbeteende om att jag alltid måste ha ett vattenglas bredvid sängen när jag går och lägger mig I FALL ATT jag skulle råka bli törstig under natten.
.
7. Är ganska lat av mig och dessutom bra på att dra ut på tiden. Till exempel om jag bestämt med en kompis att vi skall gå ut och gå klockan 19.00 så börjar jag klä på mig ytterkläderna först 19.05. Klart att det inte alltid är så men oftast, Och så skärper jag ju såklart till mig om jag skall på jobb eller något sådant. Men annars så brukar jag vara duktig på det.
.
Och eftersom nästan alla av mina kompisar redan har blivit utmanade så utmanar jag den som känner sig utmanad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0