NYA TAG

Nu mina kära vänner tycker jag att det är dags för att börja blogga igen. Eftersom flera av mina kompisar nu mera befinner sig på andra sidan jordklotet eller en sisådär flera hundra kilometer ifrån mig så måste jag ju börja uppdatera så de vet att jag lever.
 
Jaa-a, i fredags var det flyttdag och jag tog mitt pick och pack och drog iväg till vasa. Lägenheten är finfin bara jag skulle äga en soffa och städa upp en aning, Det är i princip omöjligt att hitta en plats för alla saker man äger, Det är banne mig svårt att flytta! På tisdag börjar skolan, längtar som bara den. Så om en sisådär 5 år borde jag förhoppningsvis vara utbildad klasslärare! Känns ju inte alls som en lång tid.
 
Här får ni två bilder av mitt fetto till tv och en väldigt icke färdig eller städad lägenhet!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan va snyyggt! Åå jag å vill flytt...

2013-08-21 @ 16:30:09
URL: http://mfbreadcrumbs.blogg.se
Postat av: Lina

haha, du vill int na mer tå du en gang ha flytta!! DYRT!

2013-08-21 @ 17:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0